2009-01-14

Tikrai gerai gyvenu

Atėjo laikas garsiai ir atsakingai pareikšti - gyvenu gerai. Ką tu, taigi krizė! - sucypia visažinė kaimynė iš pasąmonės. O man kas, aš gyvenu gerai. Gal ir nepadoru taip, bet neturiu kuo skųstis (velnias, šito rašybą teko alkone pasitikrint). Negyvenu, deja, muilo operoj su pletkinikų tarnų šutve ir visad tobulu makiažu, bet nepaisant to, esu patenkinta. Gal kam skaitant net pikta darosi, o visažinei kaimynei tai tikrai, bet nieko tokio, man tai netrukdo. Ir toliau gerai gyvensiu, skelbsiu tai viešai, o jei kam įdomu, tai pasiskaitykit, nors recepto, kaip gerai gyventi čia tikrai nerasit. To nėra vartojimui patogioj formoj, kaip vitaminų kapsulės, teks kapstyti po grūdą iš įvairiausių mėšlynų, kaip ir aš kad dariau, ir kas žino, gal kada susikaups gera sauja. Gana filisofijos, einu, įsipilsiu geros nuotaikos*, ir toliau gerai gyvensiu, netgi nepaisydama nekenčiamų darbų. Au revoir!



*arbatos gi, alkoholikai.

2 komentarai:

  1. Nu ką. Jamsim ir rašysim. Tiesa, komentarus gerai būt, kad ir anonimai galėtų rašyt. Kažkur įsijungia...

    AtsakytiPanaikinti