2009-02-11

Frazė

Šiaip esu labai nemėgėja įvairų citatų, jų rinkimo ir perpasakojimo, nes dažniausiai gera citata tuo ir gera, kad ištarta laiku, vietoje, ir tinkamo žmogaus. Bet per pastarajį pasisėdėjimą su mielu draugu jis man ištarė frazę, kurios aš vis niekaip nepamirštu ir kaskart prisiminus šypteliu. Nepažįstu citatos autoriaus, bet pagarba jam, šekit:

"Dešra daroma iš dešros miltelių..."

Nevalingai pradedu kikenti. Nė kiek nenustebsiu, jei nė vienam mano skaitytojui ši frazė nepasirodys net perpus tiek smagi kiek man, nes kaip jau sakiau, svarbui laikas, vieta ir žmogus, bet ai, svarbu man vis dar smagu.

2 komentarai:

  1. Taip, o citrinos padarytos iš citrinų miltelių :)

    AtsakytiPanaikinti
  2. Aha, ir sąrašą galima tęsti. Bet dešra kažkodėl veža labiausiai :) Dar kartą pagarba autoriui :)

    AtsakytiPanaikinti